Saturday, March 15

Aku suka berfantasi

Aku suka berfantasi. Suka bermonolog seorang diri. Macam watak Lisa Surihani dalam Istanbul Aku Datang. Macam mana watak lisa dalam tu, macam tu jugak la dengan diri aku ni. Suka buat expresi muka saat aku tengah neves, gemuruh, dan paling penting aku suka mengomel sorang-sorang.

Gila ke aku??

Aku pasti tak. Aku suka membayangkan diri aku unik dari orang lain. Dan aku nak jadi lain dari yang lain. Menjadi seseorang yang unik adalah satu benda yang pada aku...FANTASTIC!!

Kalau macam dalam citer Istanbul Aku Datang tu, lisa adalah seorang blogger juga. Macam aku ni...Kalau korang perasan, lisa masa nak update blog dia akan sengih sorang-sorang. Membayangkan...merasakan apa yang dia nak update dalam blog. Dan macam tu la diri aku.

Cuma kalau nk di bezalkan siapa aku ni dengan lisa...bagai langit dengan bumi la jawabnya. Hhhmmmm dan....itu la sedikit sebanyak  tentang watak dan personaliti diri aku.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...