Wednesday, August 20

iPHONE 5S GADGET IMPIAN SETIAP BLOGGER


Assalamualaikum semuaaaaa... (Sambil menggeliat dok atas kusi opis ni). OK! ini bukan cengelat dari buat kerja, tetapi... ini lah masa yang aku ada nak join atau menyertai contest iPhone 5s Gadget Impian Setiap Blogger anjuran Denai Hati .

Jujur nya la, ini adalah kali pertama dan sangat pertama untuk aku join contest dari blogger Denai Hati. Sebab bagi aku bukan calang calang orang dan blogger yang bisa meng'join' kan diri dalam setiap contest dan segmen yang di anjurkan beliau. Semua yang terlibat terdiri dari mereka yang sangat handal dalam dunia blogger. So sometime aku rasa terlalu rendah diri nak involve kan diri.

Tapi bila aku tengok, ramai yang sahut cabaran untuk grap iPhone 5s Gadget Impian ni, takkan aku nak duduk diam jugak kan? orang lain punya semangat nak dapatkan, takkan aku je duduk nak tengok siapa yang menang?? "Wake up Atikahhhhhh!!! Mungkin ini adalah rezeki kau... siapa tahu??"


"Cuba kau bayangkan Atikahh.. iPhone 5s Gadget Impian ni berada di tangan kau.. Kau sentuhhh... kau belekk... Kau pegangggg... dan iPhone 5s Gadget Impian tuuu... adalahhh kepunyaan kauuuuu" 

(suara berbisik di telinga aku) 

Wuhuuuuu!!! tengok gambar sahaja aku dah teruja... ni kan pulak... bila iPhone 5s tu dah menjadi milik aku tanpa aku perlu keuarkan se sen pon?? ya! ya! ya! aku teruja... sangat teruja... dan excited!!

Honestly.... aku ni bukan peminat gadget sebenar benar nya. Aku tak tahu tentang latest gadget ke.. keluaran gadget baru ke.. apa kelebihan nya ke.. eventhough handphone yang aku pakai sekarang ni Lenovo, aku tak tahu sangat kelebihan dia. Yang aku tau.. aku bole online... update blog... tangkap gambar...

** Haaaaa..... sebut tentang tangkap gambar ni, adik aku dia memang iPhone user tapi aku tak tau la iPhone apa yang dia pakai. Cuma yang boleh aku akui kan atau agree... memang bila snap pic pakai iPhone ni gambar kita cantik dan sharp. Haaa.. bab ni aku tak sangkalkan la.

Jadi bila aku attend mana mana event blogger, gambar adalah utama bagi aku. Bukan aku takde camera nikon yang gedabak tu, kadang-kadang malas nak bawak kehulu-kehilir camera yang berat tu, so decide nak amik gambar guna phone je la. Lagi pulak sekarang zaman Selfie di mana-mana. so mempunyai gambar yang cantik dan menarik...lagi la aku suka kan?

Mudah-mudahan adalah rezeki aku nak dapatkan iPhone 5s Gadget Impian ni. =)

Jangan sesekali putus asa sebelum berusaha sehingga saat terakhir … tatap gambar iPhone 5s di atas untuk menaikan semangat. Sifat orang dahagakan kejayaan tidak akan pernah putus asa atau takut untuk mencuba. Tuah ayam nampak di kaki tapi tuah manusia siapa yang tahu. - Denaihati

Terima kasih buat Denaihati kerana ajnurkan contest yang sedemikian dan tak lupa juga para penaja yang support contest ni. Tanpa anda semua, tak mungkin aku dan rakan yang lain dapat nikmat contest yang sebegini kan?

[UPDATE PENAJA]

  1. http://ejamothman.com
  2. http://www.eridy.com
  3. http://www.hilalazmi.com
  4. http://www.eizil.com/
  5. http://www.asamboi.my
  6. http://www.diarymama.com
  7. http://pendekarberkuda.org
  8. http://www.saji.my
  9. http://abangensem.com
  10. http://www.enveeus.com
  11. http://www.pakarniaga.com
  12. http://anarm.net
  13. http://www.daddydee.net
  14. http://www.sunshinekelly.com
  15. http://sweetkurma.com
  16. http://awn.my
  17. http://mawarmerah2008.com
  18. http://www.blogieta.com
  19. http://www.broframestone.com
  20. http://www.akmaomar.com
  21. http://khairilmazri.com
  22. http://wowberita.org/

Arwah Syuhada Baharudin (http://www.syuhada1981.com @http://syuhadabaharudin.com) juga salah seorang penaja. Kita sama-sama sedekahkan Al Fatihah untuk arwah semuga tajaan ini menjadi sedekah yang terima oleh ALLAH.


OK! aku nak sambung buat kerja ni. Haaa sebelum aku terlupa, pada kawan yang masih lagi nak join contest iPhone 5s Gadget Impian Setiap Blogger ni, korang ada masa sehingga 11.59 pm, 24/8/2014. Selepas dari masa dan tarikh itu... minta maaf sangat sangat. So cepat cepat ye =)

20 comments:

  1. Gud Luck atikah :)
    done follow sini :) ehh kita skali dlm group seludup kan :p

    ReplyDelete
  2. Fyi, size does matter. If it didn't, you wouldnt hv written such posting. Saiz keberanian awak sgt besar dan menakjubkan. Semoga awak dpt phone tu.. sy masih ragu2 untuk join sbb takut tak dapat je.. goodluck.

    ReplyDelete
  3. Salam Ukhuwah Fillah ..
    Kak Lya Singgah Sini Dr Group Blogger Ben Asaari
    Done Follow Sini ..
    Jom Terjah Blog Kak Lya
    http://akifimtiyaz3.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal kak Lya.... terima kasih sudi datang.... =)

      Delete
  4. errrr kalau gua review awek atas motor kapcai sambil pegang iphone agak2 boleh menang kot kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  5. billion terima kasih sudi sertai cabaran iPhone 5s gajet impian setiap blogger dan semuga sukses ke tugasan seterusnya
    p/s: ada sikit ralat, nanti cek FB message.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama Tuan Denaihati. Terima kasih atas teguran. Maaf jika ada kekurangan.

      Delete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...