Friday, April 18

FB MARKETING: HANDMADE CROCHET


Jujur cakap kat aku Cantik ke tak?? Jawab cepat?? ok fine korang tak nak jawab.. merajuk lahhhh [**lari jauh jauhhhhh]  Aku tau korang mesti teruja kan dengan Crochet ni. Atau dalam melayu nya orang panggil Kait. Korang mesti biasa dengar kan? Perkataan Mengait? Haaa ni la hasil kait dari Ibu aku 100% kerja tangan dia.

Nak jadi usahawan internet ni, bukan boleh main redah je. Belum tentu upload barang, advertise, orang nak terus beli. Macam biasa lah, bila kita nak buat sesuatu yang baru kena ada ilmu. Takde Ilmu, buat apa pon conform akan ada yang tak betul. Sebab tu korang semua perlukan [TIPS NETWORKING DAN MENTORING USAHAWAN INTERNET]. Aku pon tengah amik Tips dan Ilmu kat sini dalam masa nak cebur diri sebagai Usahawan Internet

Ni sebenarnya cover @ porch untuk Handphone IPhone, Samsung dan yang sesize dengan nye la. Jadi aku ingat nak test market dulu. Aku nak tengok permintaan orang ramai. Doa kan lah supaya pencarian rezeki aku ni di permudahkan ye. 

>>>> KURSUS AFFILIATE actually boleh bantu korang buat duit lebih dalam internet. Sebab sekarang ni pon aku dah turut terjebak sama dalam sistem AFFILIATE ni.



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...