Saturday, April 19

Selamat datang ATIKAHNORBAKI.COM. Dalam kenangan MYNAMEIKA.BLOGSPOT.COM

Pertama sekali syukur Alhamdulillah, aku dah melangkah setapak yang akan membawa aku ke tapak yang seterusnya. Terima kasih Namia Blog atas pertolongan yang sangat sangat besar yang dah awak berikan pada saya untuk dapatkan Domain tetap blog ni. Kedua terima kasih kepada Suaidah Norbaki atas sponsorship yang di hulurkan kepada blog ini dan sekali gus memberikan green light pada aku untuk ke traffic seterusnya. 

Dengan rasa berdebar-debar, aku nak ucapkan selamat datang kepada atikahnorbaki.com ke rumah It Not About Size. Dan setelah sekian lama juga, mynameika.blogspot.com berkhidmat untuk aku, dalam hampir 4 Tahun. Jatuh bangun Blog aku ni, nama itu lah yang selalunya memberi aku semangat. Dan takkan aku lupakan sampai bila. Dari nama mynameika.blogspot.com tu la aku mengorak langkah aku dalam Dunia Maya aku ni.

Tapi dengan kehadiran atikahnorbaki.com ini bukan bermakna aku buang mynameika.blogspot.com jauh jauh. Aku akan semadikan Frame khas untuk dia, supaya aku sentiasa ingat pahit maung nya aku nak bangunkan blog aku sehingga ketahap yang aku sendiri tak sedar.

** AGEN DROPSHIP : Bagaimana menjana pendapatan Tanpa Modal & Tanpa Promosi dengan hanya satu lubuk Dropship >>> Gergasi Dropship Dot Com

P/S: Ada sesiapa boleh tolong aku tak macam mana nak dapatkan balik FOLLOWER @ Google Friend Connect dengan komen untuk entri aku? Sebab lepas tukar domain ni, 2 benda tu problem pulak. 

URGENT: Sesiapa yang join Contest: Selamat Harijadi Mynameika. Tema: Hidup untuk memberi boleh tak re-send balik link penyertaan korang ke entri tersebut. Komen-komen saya semua terpadam. Tak silap aku ada 4 orang blogger yang submit.


1 comment:

  1. kalau dh tukar domain, utk GFC tu cuba, delete dulu widget tu, kmudian add balik yg baru... klau tak jadi juga, cuba clear cache browser, n buat balik step di atas...

    untuk g+ comment, disadv ia bergantung kpd url blog. klau url berubah, komen tak boleh migrate. mungkin dh dipadam..

    tak tahu jadi ke tak, cuba disable dulu domain tu, jgn redirect. kira pkai url mynameika. tgk ada lg tak komen2 g+ tu. kalau takda, itu maknya komen2 tu dh kene auto delete time kita enable disable system g+ komen tu... tak boleh nk buat apa dh

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...