Saturday, May 31

Update Atas Highway

Dengan adanya  teknologi sekarang yang bernama Smartphone, sekaligus kita pon menjadi sangat 'Smart' dalam menggunakan nya. Orang yang di namakan 'Smart' itu adalah aku. Hahaahah amik masuk bakul angkat sendiri aku. Nak buat macam mana, kalau dok tunggu pujian manusia mahu riak aku di buatnya. So puji sendiri je la. Takde sape nak marah.

Sebab berjauhan dengan 'Princess' aku untuk 2 hari ni, jadi Tab Lenovo ni la peneman setia aku. Sekarang aku tengah on the way ke Parit Buntar, Perak.

Perjalanan hari ni Alhamdulillah lancar dan dengan bantuan GPS si penunjuk jalan jadinya perjalanan umpama kita ni bijak dan tahu arah tuju jalan.
Ok! Tunggu update aku jap lagi ye untuk cerita seterusnya.


SSsß


1 comment:

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...