Sunday, June 1

Merewang aku malam ni...

Tepat jam 7.30 aku dah sampai ke destinasi Parit
Buntar, Perak. Lama benar rasanya tak jumpa sedara aku belah ayah ni. Sejak ibu ayah aku bercerai ni kira kumpul untuk kali pertama semula walau pon ada yang tal dapat hadir.

Macam biasa la kalau kenduri kahwin ni mana yang tak meriah nya. Yang best nya kat sini masih mengamalkan konsep rewang bila majlis - majlis penting macam ni..



Aku tak sempat nak amik gambar banyak banyak. Sebab tadi tak cukup tangan. So dua gambar je aku dapat. Ok nak tido. Jumpa esok. 


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...