Wednesday, May 28

AMALAN MINUM MADU


*Gambar sumber Google*

Walau badan maintain besar/gemuk/XXL sekalipon, aku tetap akan maintain kan untuk jaga kesihatan aku. Aku kalau bab bab kesihatan ni aku suka sangat. Kenapa aku suka? First sebab kegemukkan aku ni. Memang suatu perkara yang ramai tahu, bila badan overweight ni selalu akan di kaitkan dengan penyakit. Dan aku tak pernah sangkal kan point tu. 

So sebab aku sendiri tak tahu macam mana tahap kesihatan aku, jadinya aku suka amalkan pengambilan madu. Setiap pagi dan malam sebelum tido. 

Ada 2 cara untuk pengambilan madu ni:

1) Ambil madu + air cawan segelas

ATAU

2) Ambil madu 1 sudu dan telan.

Haaaa.. amalkan setiap pagi dan malam.

Kebaikan Madu Lebah ----> [klik]

4 comments:

  1. And better kalau minum sekali ngan lemon. Siyes rasa sedap gila.
    Saya amalkan pagi2 perah lemon plus madu n air suam. InsyaALLAH pencernaan okay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo yeke.... Baru tau...ok2 nnt soh ibu belikn madu dgn lemon... :-)

      Delete
  2. Betul tu.. along pun baru dapat tips dari orang 'tua' dia pesan kat along amalkan minum madu dgn lemon.. insyaallah badan boleh susut dan pencernaan ok sangat!

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...