Monday, April 28

Princess kecik bertemu Princess besar

Yiiihhhhaaaaaaa!!!!

Alhamdulillah.. kali ni rezeki Allah s.w.t adalah sangat sangat berharga untuk aku. First, aku masih lagi excited dengan pertukaran domain blog aku. So bila dah change tu, aku dapat rasakan yang aku dah pon move on ke next level atau dah mendaki ke 1 anak tangga untuk ke atas. Actually bila dah tukar ni aku dapat rasakan banyak peluang yang aku dapat grap lagi lepas ni.

Kedua....

My princess dari yang ini...

Princess Kecik

Dah menjadi yang ini...



Princess Besar

Princess aku dah ada kakak besorrr... lepas ni aku boleh tukar tukar la nak pakai. Takde la bergantung pada si pricess kecik ni. Sian dia penat. Panas. Aku ni kalau satu hari tak ngadap laptop atau komputer memang rasa blur blur je. Banyak benda yang planning nak buat lepas ni. Bukan setakat berblog je. Tapi aku nak buat lebih. Yang boleh beri aku income tambahan. 

Apa lagi kalau bukan bisnes kan. So pasni aku akan bersemangat dan lebih menjadi bersemangat. 

Sekarang, apa yang aku perlu buat aku kena pandai guide masa aku sendiri. Kena selaras kan tanggungjawab dengan kerja kerja aku ni. Waaaa... dasat woo.. orang lain tak ngadap sampai dua komputer. Aku je yang mampu buat macam ni. 

So! It really motivate me!!!! go ika go ika go ika!!!!

4 comments:

  1. go ika! gambatte! chaiyok!
    hehe.. best la dah ade princess besor.. ngeeee~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha princess pon kena ikut Tuan Princess dia jugak... kena besor besor jeee...

      Delete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...