Monday, March 10

Selamat Datang Tap Lenovo

Akhirnya.... Dapat juga aku rezeki pakai Tab. At first, aku nak pakai Samsung Tab.  Mungkin sebab aku tengok adik aku pakai Samsung Tab macam cantik je dan view dia pon boleh tahan terang...Macam HD gitu kan. Tapi bila ada yang bagi pendapat brand Lenovo pon tak kurang baik nya. Dan kerana itu la aku pilih juga.

Kalau ikut kan jenis aku ni, dulu aku bukan kisah pon dengan handphone, gadget ke and what so ever la. Sebab bagi aku pakai apa pob semua nya ok. Janji bole call, bole mesej, so buat apa aku nak pilih yang lain kan.

Tapi atas kerana perubahan Teknologi semasa sekarang, so takkan aku nak terus ketinggalan kan. Lagi satu aku nak beralih ke Tab Lenovo atas sebab perniagaan dan juga minat aku untuk berblog ni. Jadi gadget yang aku dah upgrade kan sekarang ni In Shaa Allah dapat bantu aku growth dengan lebih baik lagi.

** Dalam hati aku masih lagi terus berdoa untuk KEAJAIBAN untuk pesawat MH370. ALLAHUAKBAR!!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...