Friday, March 7

SBB2014: Debaran kian terasa.


Weeiiii...esok event tu weeiiii.... hari ni aku dah rasa nebes nye. First nebes sebab nak jumpa orang ramai. Second nebes sebab aku nak kena cari jalan ke tempat event tu di SALOMA BISTRO. Aku ingat ingat lupa la tempat tu kat mana. Rasa macam pernah lalu. Tapi aku ada gak tanya kawan camne nak sampai sana. Aku kalau setakat pergi LRT Ampang Park tu sokmo dah selalu sampai sana. Cuma kawan aku cakap dari KLCC dekat je. Jalan dalam 5 - 10 minit dah sampai. So memang Encik Google je la tempat aku mengadu domba nanti. 

Wahaiiii..Encik Google Map...tolongla aku cari jalan ke SALOMA BISTRO tu... sob sob sob...

So sejak semalam aku tertanya-tanya tentang tentatif program, so pagi tadi dok geledah FB, nampak dohhh la owner MELASTIK BINTANG post atucara majlis. OK! aku noted semua tentang program. Haaaa..sesape yang belum tengok tentatif ni bole la renung lelama ye. 


Cuma, aku terfikir...acamno aku nak buek ni. Dok dengan sape nanti ni haaa... tak kenal sape pon dalam tu... aaahhhh tolak tepi la perasaan tu. Just go ok Ika! huuu ...ok ok ok fine !


layout-dewan


Ok, ni ha seat yang dah pihak penganjur tetapkan untuk peserta duduk. Dan aku duduk di meja no.8. Ada sesapa dok meja no. 8 gak? Kita geng la gamaknye yeee...

Meja 8
Mohd Izzuddin B. Jamal@Ismail
Nor Farhana Hizami bt Mohtar
Nor ‘Atikah Binti Norbaki
Nur Ainalhanisah Binti Rasli
Mohd Roni Ahmad
Mohamad Fauzie Ahmat Jasmani
Suhaini Senin
Marlini Matusan
Mohd Wahidi Bin Rosni
Eshamz Halim

Ok, habis dah untuk aku mengomel untuk menanti event esok hari. Jawapan nye buat muka tebal je la... orang kenal ke..tak kenal ke... buat dont know je... Yang penting aku datang aku nak dapat info yang berguna untuk aku in future. Mana tau ada rezeki dalam berblog ni kan? Ini bukan Harapan tinggal Harapan, Tapi aku akan jadi kan "HARAPAN MENJADI KENYATAAN."

**Apo baju yang nak di laramkan ni haaaa... Ok! nak google SALOMA BISTRO  sat.. tak jumpa sesat aku nanti karang.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...