Friday, March 7

Suka tengok Pic wedding Syanie+Nadi Putera


Bila dapat tengok pic syanie tadi suka pulak aku jadinya. Haaaiiihhhh syanie punye wedding aku yang teruja. Yela hanya orang yang macam aku je dapat rasakan rasa bahagia yang Syanie rasakan tu. Sebelum ni mata aku hanya di hidangkan dengan pic mereka -mereka yang besusuk tubuh ramping. Cantik bila berposing. Tapi now antara gambar-gambar yang aku pernah tengok, ini lah gambar yang menyentuh hati aku.

*Credit to: 



Love this moment. Aku juga mempunyai perasaan untuk dapat seperti apa yang Syanie dapat sekarang. Nadi Putera, awak adalah seorang lelaki Mulia yang mungkin 1 dalam sejuta dalam dunia ni. Pray for both you happy together untill Jannah!

syanie  I WANT THIS TOO.......


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...