Thursday, February 27

Sejak sejak dah ada WECHAT...

Adik aku dah pakai WECHAT dah sekarang. KAU ADO? eerrr... aku tau la korang pon ada cuma nya kat sini bila adik aku dah start nak ber'Wechat' and sejak sejak dah masuk sekolah menengah ni, dengan kenalan yang meluas...waahhhh bukan main lagi dia tau.

Sekarang ni bangun pagi je.. naaahhh..haaaa HP dia je yang berbunyi sokmo. Volume habis satu umah dengar Notification dia. Kalau buat Voice Chat tu..sampai kitorang pon bole tau apa cerita nya. Kalau kita..tahan la slow kan volume..tak pon amik Earphone pakai. 

Tapi bila tengok adik aku ni..teringat zaman zaman muda mudi aku masa awal-awal aku dapat pengang HP. Masa tu NOKIA 3310. Haaiiippp jangan tak tau Senahhh... itu pon dah kira canggih tau. Ringtone HP dulu tu asyik bertukar je. Padahal pakai ringtone tu tak sampai pon 24 Jam.

Tapi sekarang zaman dah bertukar. Adik aku punya generasi sekarang ni. Kenal gadget yang power power bagai. Aku dulu cikai je. Tapi cikai cikai pon berharga tau. Yela kenangan yang memang akan aku ingat sampai bebila.

*Dapat Milo Panas waktu sekarang ni sodappppp jugakkk!

 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...