Tuesday, February 25

EMAN MANAN... semuanya kerana Jihad Iskandar


Tak pernah pon dalam sejarah hidup aku sejak aku kenal dunia hiburan Malaysia, aku tertarik dengan nama pelakon yang bertubuh kurus tinggi ini Eman Manan. Kalau tengok drama TV yang ada lakonan dia aku pandang " Alaaaa... dia yang berlakon ke? eemmm" Bukan la kata nak boikot ke kutuk ke.. cuma tak minat sangat la.

Tapi sesejak cerita Jihad Iskandar kat astro prima di tayangkan, aku tetiba terminat pulak. Suka dengan karakter dia yang slow..berdisipin..tegas.. waahhhhhh KELELAKIAN betol aku nengok. Boleh pulak aku rasa minat kat pelakon lagend ni kan.

Dengan badan tegapnya..tinggi... haaiiihhhh memang taste aku tol la kan. Aku ni dah la suka lelaki tinggi ni. Nampak kelelakian dia. 

*Gatal sudah la anak ibu ni.... -Laaarrriiiikkkkkkkk-

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...