Friday, February 28

CAMERA 360 benar-benar buat aku hipokrit


Sekali tengok pic tu rasa macam retis je. (Pasan tak hengat tol!) Kalau tak kerana bantuan Apps Camera 360 ekau ingat aku ni nak post pic aku? Haaaaa kim salam la ye. Walau pon aku tau permintaan gambar aku dalam Market tu takde 'ranting' yang nak pon. Tapi sekali sekala nak jugak la aku ni menge'post' pic aku yang takde makna indah nye tu.

 Tapi sometime takde la semuannya pic aku tu cantik benor bila udah ditacap dengan Apps ni kan. Tak kena dengan gayanya..posing nye... DELETE! takde makna nak tunggu lelama. BUANG! habis citer. Pastu posing gaya baru..dekat tempat yang sama..cuma kena cover perut (tu penting)...lentok sikit....senget sikit... Haaaaa... tu conform pic yang kuar tu LULUS! Pastu bole la edit dengan CAMERA 360 pastu post. 

Akan terjadinya selfie yang LUPA DIRI. Dah cantik sekali... nakkk lagiiii... buat lagi gaya yang alah manja manja sangattt tu. Tapi take pic kali kedua belum tentu cantik setelah pic yang pertama. HAHAHAHAH!!! Dan aku rasa bukan aku je yang tak de KEKUATAN nak post pic tak ber'edit' ni, korang semua pon 2x5 gak. Hahahah cer cakap sape kat dalam phone dia takde Apps Camera360 ni?? 

*Ini semua POYOOOOOO!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...