Wednesday, June 4

Butik Online Jessabella Pluz Size Stealz


Masalah pilih baju?? Limited saiz?? Itu memang masalah biasa yang aku hadapi. Kadang-kadang sampai give up dan fedup  aku di buat nya. Sebab tu aku jarang nak membeli belah sangat. Sebab aku tau "eemmm takde size la ni". Tengah dalam tension dengan geram baju takde size ni kira berani gak aku nak cuba nak beli baju online.

Online Shopping pertama yang aku visit dan terus tertarik ialah JESSABELLA PLUZ SIZE STEALZ .


Apa yang buat aku tertarik?

Pertama aku tengok design dan Fesyen baju yang dia jual. Memang aku bole adapt la dengan semua baju yang ada. Orang yang bertubuh badan macam aku, bila tengok baju yang fesyen ala ala macam baju orang kurus tapi SIZE available so aku tersangat la excited.

Kedua Harga nya. harganya bagi aku dalam average mampu milik. Kira reasonable price la. Masa aku beli dulu dia memang jual online je. Now aku baru dapat tau dia dah ada kedai dah plus dah ada FB page untuk butik online dia ni. So lepas ni aku nak terjah la.

Jadi ladies di luar sana kalau korang nak cari kedai butik online untuk yang XXL size, bole visit SINI


Baju hijau aku pakai tu dari butik online Jessabella Pluz Size Stealz


Cardigan Hitam ni pon sama dari Jessabella Pluz Size Stealz






4 comments:

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...