Wednesday, June 11

BILA AKU INGIN BERBICARA

Dah macam tagline PRIMAdona "Apabila Wanita Berbicara" . Malam ni aku takde specific tajuk atau topic untuk aku jadikan tajuk entri blog aku kali ini. Hari ini aku pilih untuk berbicara sahaja. Apa-apa je yang terlintas dalam fikiran aku. Sebab aku nak bercerita. Tapi takde siapa untuk jadi si Pendengar. Jadi biarlah aku pilih untuk susun sahaja dalam entry post ini.


Mungkin ramai yang tak mengenali siapa aku. Heekkk eelleee! siapa aku untuk orang kenal? Am I Popular? Ya...yaaa...yaa... aku tau. Semua kategori tu memang takde pada aku. Tapi at least jika ada yang terbaca blog aku diorang mungkin akan lebih dekat dengan aku. Or maybe kenal aku lebih dalam. Hahahah 'kondifen' sangat.


Aku ni pada asalnya adalah seorang yang sangat pendiam. Kenapa aku pendiam? Sebab aku pemalu. Yela bak kata orang terlalu rasa 'Rendah Diri' sikit. Aku ni jenis yang cepat 'Down down down dannnn down'. Orang puteh kata Low Self esteem sikit. Atas sebab apa? EEmmmm korang pon mungkin tahu kenapa sob sob sob... :'(


Itu kalau segi dalaman yang terlalu dalam dan dari hati yang tulus ikhlas punya sifat. Haaaa.. tapi kalau dari segi luaran nya, aku seorang yang Ceria, Periang, Suka ketawa, Suka melawak, Gila-gila... haaaaa.. apa lagi ek simbol simbol keceriaan. Itu lah diri aku. Kalau korang dah kenal siapa aku, itu lah kelebihan diri aku. Yang aku pasti kalau orang bersama dengan aku, diorang akan rasa selesa dan rasa macam dah kenal lama.


Aku adalah seorang Penyayang. Haaaa... nampakkkk...dengan bangga nye aku mengatakan aku penyayang. Yes! It true! Aku penyayang dan Mudah menyayangi. Hati aku lembut. Hati aku mudah tersentuh. Dan aku selalu sedar siapa diri aku. Kadang-kadang aku suka beralah pada satu satu masa. Kasih sayang aku boleh di pancarkan bila aku berhadapan dengan Anak-anak Bulus. (Seperti dalam Gambar)

Jadi untuk mereka yang baru kenali aku, ini lah bicara yang aku ingin kongsikan bersama anda semua. Tentang aku. Bila aku ingin berbicara.






8 comments:

  1. hai tikah....kita lebih kenal siapa kita kan..heheeh...salam dr akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol kak... cukup la kita kenal diri kita... tak perlu memaksa orang lain untuk kenal kita.... =)

      Delete
  2. Replies
    1. Salam kenal Sis Fairul.... terima kasih datang 'rumah' ika yang tak seberapa ni....

      Delete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...