Wednesday, April 2

UNCLE JACK FRIED CHICKEN : Giant Meru, Klang


Time time macam ni lah biasanya aku akan free. Lepas dah settel kan kerja harian aku, so sebelum tido aku akan amik masa nak tengok FB and BLOG aku ni. Aku akan review tajuk tajuk yang pending dan belum aku update lagi. Jadi tajuk post kali ni yang bernama UNCLE JACK FRIED CHICKEN adalah salah satu tajuk yang belum aku habis kan.

Sebelum aku post citer tentang Uncle Jack ni, aku ada try google dulu mana tau bole dapat sikit info tambahan mengenai Uncle Jack ni tapi sayang. Tak banyak sangat info plus aku sendiri tak dapat cari company yang incharge bisnes Uncle Jack ni. 

Tapi dari apa yang aku nampak, biasanya stall Uncle Jack ni biasanya akan ada kat shopping center. Kalau kat area klang kat umah aku ni, korang bole pergi ke Pasaraya Giant Meru untuk cuba Uncle Jack ni. Mula mula masa Uncle Jack ni wujud kat Giant, aku lalu je kat sana. Tak pernah la sekali tu nak beli ke, cuba ke. Tak pernah lansung.

Yela kedai kedai macam tu, aku tak layan sangat. Biasa la persepsi rasa makanan kat situ biasa biasa je. Nak makan ayam, pergi KFC je. Nak makan nasi ayam, cari kat kedai kedai yang mungkin sedap dari Uncle Jack tu. Tapi bila dah try, honestly tak la sehebat di kedai yang ada nama macam KFC or Chicken Rice Shop. Tapi tekak bole terima la. Dan harga set pon murah murah. 


Tapi setiap kali aku pergi Giant, Kaunter Uncle Jack tak pernah kosong. Mesti ad yang datang beli. Dari situ la aku rasa macam nak tau,sedap ke makanan Uncle Jack ni. Macam aku cakap tadi la, rasa atau taste mungkin tak setanding restoran mahal. Tapi untuk mereka mereka yang berpendapatan kurang banyak, tapi keinginan tu tinggi, jangan risau set Uncle Jack tak semahal mana. 


1 comment:

  1. uncle jack adalah retail dibawah gch retail malaysia. sepertimana giant, guardian, cold storage, mercato, jason food hall etc. biasanya lokasinya mesti ada dalam giant buat masa ni. sebabtu murah.. sebagai alternatif kpd mainstream fried chicken. memang murah. from time to time, will upgrade..sebagai penarik untuk public ke hyper je..lepak2 tapi murah..ada wifi lagi.. ok la kot? :) -ex gch retail emplotee-

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...