Thursday, March 13

Perkara aku buat bila first time pakai Tab Lenovo...

Pertama kali aku pakai Tab Lenovo ni, feel for sure EXCITED!  Yola sebelum ni pakai Hp kecik, now pakai Hp besor. Bila dah besor dah macam-macam la yang aku nak buek nye.

Akan tetapi sebelum aku buat segala yang lebih lagi, perkara yang first aku kena hidupkan Google Play Store aku. Macam biasa... Bila Hp ni dah banyak space, banyak lagi la yang aku pikir nak download nye. Tapi sebelum aku terpikir nak download yang lain aku kena pastikan aku kena ada,

WASSAP!!

yup! Wassap. Aku kena pastikan Hp aku ni bole access wassap. Hp canggih-canggih tapi takde wassap memang buang masa je la aku nak download nye. Sebelum tu aku kena pastikan kredit Internet aku cukup! Kalo tak sio-sio je makcik buek semua ni.

Ini kerana addicted untuk berchatting sangat-sangat, kerana itu wassap amat amat di perlukan. Lepas tu,

Instagram!

Berselfie itu benda yang aku sangat suka. Nak feeling feeling retis sikit. Jadi Instagram juga wajib berada dalam list application Hp aku ni.

Dah ado instagram, dah minat post gambar sana sini..haruslah di sokong dengan apps yang mampu buat aku cantik dalam gambar iaitu,

Camera360 dan Photo Grid.

Dengan rasa diri ini kurang menyerlah, oleh itu dua item ini sangat sangat penting untuk aku adakan dalam list simpanan aku. Tolong Jelez ye semua.

Ok, itu sahaja cerita nya ya. Daaaa



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...