Thursday, August 10

REVIEW: SEMINGGU MENGGUNAKAN PRODUK MEERACLE GEMSTONES BEAUTY


Assalamualaikum semua.

Lepas dah guna baru lah kita boleh share pada umum. Aku rasa umum dah tau kot tentang product Meeracle ni. Boleh search je kat dalam Intagram akan jumpa tentang product ni. Aku ni jenis yang susah nak guna product-product yang baru. Impact nya sebab takut muka naik jerawat atau naik benda-benda yang tak sedap dipandang. 


Kalau tengok kat gambar atas ni, gambar yang belah kanan adalah gambar muka aku yang baru lepas naik jerawat selepas stop guna product XXXX. Tak pernah-pernah muka naik jerawat tiba-tiba wujud pulak dia. Cun-cun pulak masa tu nak dekat raya. Dan kerana itulah aku susah nak pakai produk yang baru keluar dalam pasaran. Tapi dik sebabkan nak cantik cepat, so aku pon pakai la. Kesanya naik segala Ibu Bapa jerawat memenuhi wajahku. So Stresss!!!

Of course aku tak nak muka aku nampak tak cantik. jadi aku cuba gunakan Meeracle. Sebab kalau ikutkan kebaikan guna produk ni, ia mampu untuk mengecutkan dan menghilangkan pembentukkan jerawat. Jadi aku pon cuba lah untuk guna 


GEMSTONE SERUM
Diamond - Ruby - Pearl - Alpha


GEMSTONE CLEANSER
Aloe Vera - Green Tea - Malachite Stone



Untuk pengetahuan korang, produk Meeracle ni ada 2 je produk complement dia. Cleanser dan Serum. Kandungan bagi setiap 2 produk dia tu seperti yang aku tulis pada bawah gamabr di atas. Amacam? cantik tak muka aku? sekata je kan tona wajah muka tu. Dan aku amat puas hati sebab kesan jerawat tu dah hilang. 



Fungsi bahan yang terkandung dalam produk: -

  • Diamond: Mencerahkan, menghilangkan kedutan diwajah, membentuk kolagen baru didalam lapisan kulit.

  • Ruby: Kaya dengan vitamin A, merujukan kulit wajah, mencerahkan aliran darah.

  • Pearl: Menjadikan kulit lebih licin dan halus 10 kali ganda lebih cepat kadar resapan, mengatasi masalah jeragat.

  • Aloe Vera: Bertindak sebagai pelindung pada kulit dari cahaya matahari.

  • Alpha: Agen pemutihan yang sangat berkesan diestrak daripada tumbuhan semua jadi

  • Malachite Stone: Mengeluarkan lebihan minyak pada kulit dan membuatkan kulit wajah kelihatan bersih dan bersinar

  • Green Tea: Menyegarkan kulit pada wajah dan mencegah proses penuaan.


Info: Facebook Cik Ana Nina

Whatsapp: 017- 680 7726



5 comments:

  1. terimakasih atas informasinya.. dan jangan lupa kunjungi link kami
    di https://goo.gl/yELuMe

    ReplyDelete
  2. Wah macam best je kan hehe salam kenal , singgah dan follow sini mellyacrayola.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...