Friday, August 11

REVIEW: CELEBRITY FEMININE SCRUB WASH


Assalamualaikum.

"Miss V"
"Mahkota"
"Cik Bunga"

Itu adalah panggilan 'sweet' atau paling sopan untuk dipanggil. Bagi kaum wanita umumnya, selain dari wajah dan tubuh badan, Miss V juga adalah antara kawasan yang paling utama untuk dijaga. Senang cerita, level wajah dan Miss V adalah sama tahapnya pada seseorang yang bernama wanita.

Oleh kerana Miss V yang sememangnya terletak pada kawasan tertutup dan kurang menerima pengudaraan yang cukup, telah menjadi punca utama kawasan tersebut menjadi lembab  dan menjadi punca kepada masalah kegatalan dan jangkitan fungus/kuman. 

Antara masalah yang kerap berlaku selain kelembapan menjadi punca kegatalan, keputihan juga penyumbang utama kepada permasalahan Miss V terkena jangkitan kuman dan fungus juga menghasilkan masalah bau yang kurang menyenangkan. Masalah tersebut yang selalunya membuatkan kaum wanita menjadi tidak selesa dan mengganggu aktiviti seharian mereka.


Celebrity Feminine Scrub Wash (CFSW) yang mengandungi 7 bahan terpenting iaitu Manjakani, Witch Hazel, Pudina, Magnolia Stemcell, Sireh, Aloe Vera, Polyethylene Scrub (scrub kembut&halus) yang mana kesemua bahan tersebut adalah berfungsi untuk membersihkan dan merawat Miss V dari keputihan dan kegatalan serta membasmi kuman dan fungus dikawasan tersebut.

Kebaikkan CFSW:


  • Miss V akan sentiasa sejuk dan selesa.
  • Menghilangkan masalah berbau.
  • Mengembalikan ph pada Miss V iaitu pada kerana ph CFSW ini 3.8-4.3 (slightly acidic iaitu ph normal faraj)
  • Mencerahkan Miss V dan celah-celah peha kerana CFSW ini mengandungi scrub halus. (Jangan risau ye. Bukan macam scrub muka yang kasar-kasar tu.) Dan mampu memberikan keselesaan pada kawasan tersebut bagi mereka yang kerap berpeluh.
  • Meningkatkan keyakinan diri dan rasa selesa serta lebih sensual ketika bersama suami. (bagi mereka yang sudah berkahwin)
  • Melancarkan masalah datang bulan.
  • Membantu menyerap dan menarik kotoran didalam Miss V seperti keputihan terpendam, darah-darah lama yang berada di dinding vagina
  • CFSW ini bersifat sejuk dan dingin dan boleh membuatkan Miss V sentiasa segar, nyaman, nyah bau dan tiada lagi masalah kegatalan. Ianya juga mampu merawat luka halus akibat digaru.
Info lanjut:

Facebook - SkinStories ByAsyah
Whatsapp- 012-211 4690

7 comments:

  1. antara produk yang bagus untuk wanita kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup sis... memang bagus produk ni. Sebab sy sendiri consume produk ni, masalah bau da kelembapan berkurang.

      Delete
  2. Miss V memang penting untuk dijaga T_T

    ReplyDelete
  3. Best x ? Hehe lama dok usya tp xpenah cuba pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok sangat. kehitaman celah peha nampak berkurang.

      Delete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...