Tuesday, May 13

PERSEDIAAN MENTAL DAN FIZIKAL


Sekarang ni dah takde lagi episod kerisauan untuk aku macam sebelum sebelum ni. Nak tunggu hari kelas driving bila. Nak berhadapan dengan cikgu. Nak belajar bukit, parking yang masa tu asyik dok fikir 'boleh lepas ke tidak...boleh ke tidak?'. Haaaa tu yang aku dok fikir selagi aku belum lepas kelas driving dan belum dapat lesen P lagi.

Now alhamdulillah, aku dah lepas level yang menggerunkan. Lesen P pon bakal bertempat dalam dompet aku tak lama lagi. Akan tetapi.....

Aku amat memerlukan persediaan Mental dan Fizikal 


Kekuatan untuk berada di tengah tengah jalan raya. Kekuatan mental mengawal perasaan aku dan debaran aku. Dan bagi aku kekuatan mental yang harus aku perkukuhkan. Fikir yang aku boleh! boleh! boleh! dan boleh! Aku kena ready 200% atau lebih dari itu. Aku tak nak semua yang aku kecapi dengan kepayahan itu menjadi sia sia. 

Any advice for me? Huuuuu boleh motivate aku lebih lagi untuk berhadapan dengan ketakutan. Wahhh dah macam Fear Factor pulak kan. 





No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...