Thursday, April 24

Klik G+ atau Add Circle untuk Follow.


Sejuk je hari ni.... Mendung di pagi hari... Hujan di tengah pagi... Hujan renyai renyai masih membasahi bumi Klang ni. Sambil bergolek golek mengupdate entri hari ni. Waahhhh dramatis ko ayat aku. Aikk aku ni.. kejap berbahasa diri 'Ika'..kejap pulak berbahasa diri 'Aku' ... Ahhhh tak pelah.. mana mana pon boleh... janji orang paham sudahhh...

Mesti ramai yang masuh Blog AtikahNorbaki.Com ni semua tercari cari button follow aku kan? Im so so so sorry to everybody. Sekarang Blog aku AtikahNorbaki.Com dah tak guna Button 'FOLLOW' lagi untuk aku nak korang semua stay follow and dapat keep in touch dengan aku. 

Actually since aku tukar DOMAIN ni, GFC aku atau google friend connect tak dapat berfungsi lagi. Sebab previously aku pakai Mynameika.blogspot.com and now aku pakai AtikahNorbaki.Com. Unless aku pakai dulu AtikahNorbaki.blogspot.com maybe bole di selamatkan lagi. But now aku tak dapat nak setting balik. Tapi aku try nak setting balik untuk dapatkan follower button tu.

So temporary ni korang add atau follow aku kat ......


so we still boleh keep in touch together kan? Gunakan dulu jalan alternative ni untuk solve kan problem aku. So yang belom follow aku lagi.. moh lerrr datang rumah and klik 'add circle' kat atas tu ye... =)

**Sejukkkk nyeee hujannnn sedap tidor niii...


2 comments:

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...