Wednesday, March 5

Walit Ginseng: Minuman wajib aku sebelum tidur


Mungkin ada sebahagian dah tahu tentang Jus Walit Ginseng ni, dan mungkin sebahagian tak kenal lagi dengan air ini. Tapi korang jangan salah faham pulak.Ni bukan jus macam oren jus kat seven eleven tu. Nama pon Ginseng, So sah sah la ni proudk minuman kesihatan. Tapi sebelum aku citer banyak korang boleh tengok la khasiat Jus Walit Ginseng ni.


 So ini lah sebahagian khasiat Jus Walit Ginseng ni. Satu kotak merah tu memang terisi 2 botol ni je. Yela kita ni muda nampak je macam sihat. Tapi sakit yang sebaliknya tak tahu. Ini pon Ayah aku yang recommended untuk kitorang minum. Macam adik aku tu dia selalu sakit kepala, sakit perut dan gaut. So dah sakit minum je la. 

Nak kata berkesan or tak jus ni, ayah kawan adik aku kat kelantan dia ada Kencing Manis. Dan bacaan kencing manis dia 29. So lepas minum ni ALHAMDULILLAH turun ke bacaan 9. Maksudnya memang tak dapat di pertikai lagi lah. So korang kalau ada yang nak mencuba produk ni boleh call:

PUAN SOHAINI KAMSI : 017-321 8613
Harga sekotak RM120.

So anything boleh refer nama kat atas tu =)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...