Wednesday, March 19

Apps Keek : Akhirnya aku buat juga....


Dulu masa tengah time Apps Keek ni baru-baru keluar, aku tak amik kisah pon. Dok tengok kat FB orang dok share video yang sape nama artis Sharifah Sakinah tu yang ada sampai satu masa video dia macam merepak sangat tu, aku buat bodoh je. Pastu ada pulak video "Macam cantikkk jeee... Macam Comellll Jeee..." haaa tu pon aku buat biasa je.

Nama nak Interested? Haaa memang aku ignore kan lah.Korang nak tau sebab apa? Sebab masa tu aku pakai Hp biasa je. Space pon bukan banyak sangat. Lepas download Wassap, Wechat, Instagram, Facebook, Twitter (Ini antara list apps yang biasanya popular la) pastu Hp dah berat! Haaa..tinggal la beberapa kerat space je. Hujung hujung je habaq hanggg! 

Akan tetapi, oleh kerana aku dah ada planning sendiri untuk pencapaian Dunia Maya aku ni, dannnn Juga..... di sokong dengan keadaan aku yang dah pon pakai Tab Lenovo : Perkara aku buat bila first time pakai Tab Lenovo , terus lah aku download Keek ni. 

Jadi, setelah adanya Keek ni, aku rasa langkah pertama untuk aku lakukan perubahan dalam Dunia Maya aku ni telah pon bermula. So, geng! sesiapa ada keek, follow aku gak ye! 




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...