Wednesday, August 22

VIDEO: IMAAN JARDIN FOUNDATION KRIM TERBAIK PILIHAN WANITA BEKERJAYA DAN WANITA MASA KINI




VIDEO: IMAAN JARDIN FOUNDATION KRIM TERBAIK PILIHAN WANITA BEKERJAYA DAN WANITA MASA KINI | Perempuan ni kalau soal kecantikan dan penampilan memang tak dapat nak dipisahkan. Kalau boleh nak keluar pergi kedai pon nak cantik. Kira orang cakap biar elok sikit la nampak nya kan. 



Nak cantik?  Semua perempuan dalam dunia ni nak. Kalau lelaki 'hensem' mereka adalah di lihat pada part rambut. Perempuan pula, pertama adalah Tudung. Kedua adalah muka/wajah. Kalau pakaian dah cantik tapi serabai je muka memang tak cukup syarat la al-kisah nya. Kadang bukan tak nak make up. Cuma kadang tu rasa leceh. Sebab nak letak make up kat muka tu kena amik masa ber jam-jam. Sekarang ni masa bergerak terlalu cepat. Masa takde nak tunggu kita. Once kau dah lambat tetap lambat.  So dari aku wasting masa aku nak make up.....

At last nya no make up!
So keluar rumah muka dah pucat.
Tak berseri.
Spoil mood la jadinya.

Selepas aku apply Imaan Jardin Foundation baru-baru ni, aku tak perlu nak tepek bermacam jenis krim kat muka. Memadai dengan krim ini sahaja, 'masa' yang aku amik untuk bersiap dan bermake up dapat di pendekkan berbanding sebelum ini. Kalau kata aku terlewat bangun pagi nak pergi kerja, aku boleh make up kat office sebab tak perlu nak take time lama sangat.


Tak sempat melawa kat rumah, kat office pon boleh. Asalkan ada
Imaan Jardin Foundation


IMAAN JARDIN FOUNDATION:

JARDIN IMAAN Foundation with Argan Oil & Vitamin E (SPF 50 ++ )😍😍😍
🌷 feels light & blends well on skin

KEBAIKAN ARGAN OIL
👉🏻memutihkan wajah
👉🏻mencantikkan kulit
👉🏻melembabkan kulit yang kering
👉🏻mengatasi jerawat
👉🏻mengatasi sunburn
👉🏻mengatasi kulit kusam & gelap

KEBAIKAN VITAMIN E 
👉🏻kulit kelihatan lebih muda
👉🏻mencerahkan kulit
👉🏻memudar & menghilangkan jeragat
👉🏻mengurangkan kedut & garis halus penuaan
👉🏻membuatkan kulit kelihatan berseri

The best part yang ada pada krim ni adalah SPF 50.

Sedikit info pasal SPF ni:

SPF singkatan dari Sun Protection Factor merupakan sebuah produk yang dirancang untuk melindungi kulit dari sengatan sinar matahari. SPF memiliki tingkatan tertentu, mulai dari SPF 15, 20, 22, dan seterusnya. Semakin tinggi level SPF pada sebuah produk kecantikan (sunblock), semakin ampuh pula produk tersebut untuk melindungi kulit Anda.

Suatu produk kecantikan yang mengandung SPF 50+, ketahanannya akan lebih lama, yaitu lebih dari 5 jam. Penggunaan SPF 30 dan 50+ sangat bagus digunakan bagi korang yang ingin menghabiskan waktu di luar ruangan. Jika anda termasuk pekerja di lapangan/outsider, korang disarankan membeli produk yang memiliki SPF 50+ agar kulit tidak terbakar dan tetap terjaga kesihatannya.


Jadi korang yang selalu terdedah dengan cuaca luar yang mungkin agak panas, tak perlu risau tentang kulit akan terbakar atau tidak bila guna foundation ni. 

Untuk mereka yang nak tahu lebih tentang Imaan Jardin Foundation atau mana-mana produk keluaran Imaan Suci World boleh visit laman sosial mereka:

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...