Tuesday, May 20

TAYANGAN PERDANA FILEM ANIMASI SUPERSQUAD


Assalamualaikum semua. Baru sekarang aku berkesempatan untuk update blog. Dah siap kerja harian rumah baru lah aku ada masa nak penuhkan entry kat blog aku ni. Actually sebelum ni aku asyik dok tengok orang lain update entry atau pic dapat review citer awal awal kan. So kali ni aku pulak la di beri kesempatan untuk hadiri tayangan perdana.


Pada hari Sabtu, 17 Mei 2014, Aku telah di beri peluang untuk menghadiri Tayangan Perdana Filem Animasi SuperSquad di Cineleisure Cinema, E-curve Damansara. Ianya boleh aku kategorikan sebagai filem animasi untuk kanak-kanak alaf baru. Kenapa aku cakap Alaf Baru? Sebab filem ini bukan sahaja menghidangkan hiburan animasi semata-mata malah ianya juga memberi pendekatan sebagai Edutainment. Yang mana berunsur Education pluss Entertainment

Dari sudut hiburan memang kanak-kanak akan lebih suka. Kenapa? Kanak-kanak suka untuk menjadi seorang Hero. Akan tetapi, hero macam mana diorang boleh jadi? So, dalam Filem SuperSquad ni memang banyak mengajar kanak-kanak untuk menjadi hero yang pandai menggunakan akal fikiran dan mempunyai semangat jiwa yang kental. Haaa... menarikkan kan? Tak boleh la aku nak story morry panjang-panjang kat sini. Tak Suprise!!!!

Aku bersama Mascot salah satu watak dalam Filem SuperSquad iaitu Elly

Jadi untuk para Family di luar sana, Tontonlah Filem Animasi SuperSquad dari Netcarbon Sdn Bhd yang bakal ditayangkan pada 5 June 2014 nanti di pawagam berhampiran anda!!!! 

Tonton!! Jangan Tak Tonton!!! =)

2 comments:

  1. wahhh..untunglaa sebab dapat tengok dulu..:p

    singgah dari blog syira lokman..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sudi Meniggalkan Komen di Blog AtikahNorbaki.Com

RELEVAN KE LAGI BLOG NI YE?

Gambar: Google Relevan Ke Lagi Blog Ni Ye?| Assalamualaikum semua. Wahhh sudah lama berehat mengarang blog dalam tempoh berdekad-dekad...